Känslan att vakna upp i sin egen säng när man har varit borta väldigt vääldigt länge

Igår landade jag på landvetter efter 4 underbara, helt fantastiska månader i Australien. Skulle våga påstå att det till och med varit de bästa i hela mitt gångna liv so far. Träffat otroligt mycket knasigt och roligt folk, upplevt en helt annan kultur och sett så sjukt häftiga saker. Det är svårt att beskriva i ord, men ett hett tips - åk till Australien! Du kommer icke bli besviken.
Att bokstavligt talat leva i en ryggsäck och fara runt hit och dit har varit ett grymt äventyr! Kan inte räkna på alla mina fingrar (och tår) hur många olika ställen och sängar jag har sovit i den sista tiden. Gnisslande, mjuka, hårda, osv. Ibland har man tilloch med lyckats hitta en med en myrstig över huvudet. Kul med sällskap! Så, för att komma till pointen i det hela. Känslan jag just upplevde. Jag vaknade just i min egna, underbara och goa säng! Det kan man kalla good feeling! Tack och bock för den!

Ps. Jag antar att jag mycket snart kommer sakna backpackerlivet ändå! Gör det nästan redan.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0