Känslan efter att sökt ett X antal jobb, och plötsligt får ett!

Idag satt jag och bostavligen storgrina på frukostmackan. Bregott extrasaltat var faktist gott.
Snart har jag överbelastat platsbankens hemsida och jag vet inte hur många CVn jag har slängt ut hit och dit utan nått resultat. Jag har varit "arbetslös" (med ett jobb) i snart två veckor och kryper som en liten myra på väggarn. När inte ens "sveriges lättaste korsord" är roligt längre så har man haft tråkigt..
Men så idag kom dagen med fett stort D! Jag fick jobb! Två stycken dessutom! Haleluja monent! Ett på restaurang (obs sigrid) och ett vikariat med små söta knattar. Oh lord jag är så lycklig! Mina örsnibbar har gått från örsnibb till örsnibb hela kvällen. Happy guuurl


Kommentarer
Postat av: sharkey

Du är awesome! Giuuiiuurl! AWESOME!

2013-03-12 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0